Brev:
Kan et barn have for meget legetøj?
14. juni 2021
Alder:
2 år, 3 mdr.
Kan et barn have for meget legetøj?
Kære Helen.
Vi drukner i legetøj, men bedst som vi tænker at noget kan fjernes, så leger han med det igen.
Vi har fordelt legetøjet over: Meget lidt på hans værelse, et multirum (også kaldet forstuen) og køkken alrummet, udover haven.
Der er SÅ meget. Hvordan finder vi et system for at fjerne det der er mindre kvalitetsleg i, eller finder det rette niveau?
Det han synes er sjovest er dog at tømme vores skabe . Suk.
Dagplejen fortæller at hun altid kan regne med ham ift at rydde op. Men derhjemme siger han bare “nej, ikke rydde op” og så tvinger vi ham jo ikke.
Vi har en del 3 sprouts kasser til hans legetøj, så det er nemt at rydde op.
Hilsen
Mor