Brev:
Skrigeri - 2 år, 2 mdr.
29. august 2020
Alder:
2 år, 2 mdr.
Skrigeri - 2 år, 2 mdr.
Hej Helen,
Vi har en dejlig dreng på 2 år som er rigtig godt med både motorisk og sprogligt. Vi har dog nogle udfordringer da han skriger meget uden grund, det kan være når han står og ser fx YouTube så kan han synge med og så lige pludselig skrige, han gør det også i dagplejen, vi kan køre bil alt er godt og lige pludselig skriger han og vi mangler nogle værktøjer til at få ham til at stoppe med det igen. Vi har forsøgt ved at tale roligt til ham, bede ham stoppe evt tage ham ind i et andet rum og dermed fjerne ham fra "problemet".
Jeg tænker at jeg bør runde noget baggrundshistorie fra da det begyndte: Min mand blev sygemeldt sidste år, han er kommet tilbage på arbejde igen, men på det tidspunkt var alt uvist om fremtiden, oveni mister jeg min mor meget pludseligt, det skal lige siges at jeg på det tidspunkt er gravid med lillesøster. 2 dage efter at jeg mister min mor starter skrigeriet, det foretager sig igen, men da så lillesøster bliver født begynder det hele forfra, det er nu over 5 mdr siden og vi ved simpelthen ikke hvad i skal gøre mere for at hjælpe vores dreng med hvad det er der gør at han reagerer som han gør.
Håber du kan hjælpe med nogle værktøjer.
Hilsen