Brev:
Seksualitet - når børn rører ved sig selv
11. marts 2019
Alder:
2 år, 3 mdr.
Seksualitet - når børn rører ved sig selv
Hej Helen,
Seksualitet… Hvordan skal man håndterer det at børn gerne vil røre ved sig selv?
Jeg synes det kan være en anelse akavet når min søn gerne vil berøre sig selv, jeg ved godt det er en naturlig det af livet, men jeg synes måske ikke det behøver være i stuen…
Kan du dele lidt tanker med mig om hvordan man giver børn det mest naturlige forhold til deres seksualitet og krop?
(det kommer ikke pga. en specifik situation, bare noget jeg har tænkt over jeg gerne ville have lidt input til)
Med venlig hilsen
Kris.