Brev:
Stoppe med at bruge sut - 3.5 år
24. oktober 2018
Alder:
3 år, 5 mdr.
Stoppe med at bruge sut - 3.5 år
Hej Helen,
Jeg håber at du kan give et råd ift. Hvordan vi på bedste vis får hjulpet vores datter af med at bruge sut. Hun er næsten 3,5 år, og jeg er bekymret for, om hun får skæve tænder af at bruge sut. Og samtidig tænker jeg, om det kan være sværere at komme af med den som tiden går. Er der en blid måde at gøre det på, eller vil der komme gråd og savn?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
En mor