Brev:
Nægter sin klapvogn
9. oktober 2018
Alder:
19 mdr.
Nægter sin klapvogn
Hej Helen.
Da vi var på ferie i slutningen af august begyndte vores datter lige pludselig at nægte klapvognen. Hun har altid været glad for at sidde i klapvognen og har oftest været i den imens faren har løbet med den.
Nu kan han ikke have hende med på løbetur mere, når vi er i zoologisk have nægter hun også og vil gerne bæres af os. Så vi føler nærmest ikke vi kan komme nogen steder mere, hvor der er brug for at hun skal sidde i klapvognen i perioder. Når vi sætter hende i den, rutcher hun ud af den med det samme og prøver vi at spænde hende med selen, når hun helt bananas.
Til slut november tager vi til London, og jeg frygter, at vi ingen steder kan komme fordi hun ikke vil sidde i sin klapvogn.
Når hun er hjemme hos farmor sidder hun gerne i hendes klapvogn hvis de skal ud at gå.
Derudover er hun også i en periode, hvor hun gerne gerne vil sige nej til ting. Vi oplever også at hun slår ud efter os, og også andre børn. Der er andre børn oppe i vuggestuen som slår og pædagogen siger at hun kopierer dem.
Hilsen
En frustreret mor.