Brev:
Kaster med mad
1. november 2017
Alder:
17 mdr.
Kaster med mad
Hej Helen
Vores søn kaster meget med maden når vi sidder ved bordet og spiser. Han kaster også meget med sit legetøj. Jeg tænker at det nok skal gå over på et tidspunkt, men hvordan skal vi forholde os til det? Hvad anbefaler du?
På forhånd tak.