Brev:
Vil bæres ret ofte
5. oktober 2017
Alder:
16 mdr.
Vil bæres ret ofte
Hej Helen
Vores søn som snart er 15 mdr, vil gerne bæres ofte. Især når jeg henter ham i vuggestuen så skal jeg bære ham fra når han ser mig og ind til garderoben her vil han ikke have at vi sætter os ned og får sko og jakke på det skal helst foregå mens jeg står op. Også skal han bæres hele vejen ud til bilen. Nogle gange snakker jeg med pædagogerne med ham på armen også er der pludselig gået 20 minutter med ham på armen også kan jeg virkelig mærke at jeg får ondt i ryggen og armen.
Der vil selvfølgelig være dage hvor han har mere behov for det, men jeg syntes det er ret ofte.
En af pædagogerne forslå mig at stille ham ned ved lågen og evt. holde i hånd og gå ind til vuggestuen og det fungerede fint imorges. Men jeg ved så ikke om han vil gå når jeg henter ham senere. Han kaster sig generelt på gulvet og brokker sig når jeg beder ham om at gå selv.
Har du nogle råd til hvordan jeg får ham til at gå mere på sine ben?
Hilsen