Brev:
Parforhold, forældre og skænderier
23. februar 2017
Alder:
10 mdr.
Parforhold, forældre og skænderier
Hej Helen
Jeg har igennem den senest tid været ramt af en bekymring omkring om vi håndterer vores skænderier optimalt foran vores dreng.
Det skal siges at når vi er uenige tager vi det somregel når han sover, men få gange er det opstået mens han har været vågen.
Hvad betyder det for ham?
Jeg gør rigtig meget ud af at han skal se vi forsones igen og jeg forklarer ham at det intet har med ham at gøre og det nok skal gå (jeg ved han ikke forstår det, men jeg har brug for at sige det)
Vi er begge pt. meget skrøbelige da intet søvn, en hård dag osv tager på vores kræfter, så uenighederne har været der. Jeg ved at det er en menneskelig ting at være uening og skændtes, og det er en del af livet, men hvornår er det for meget?
Med venlig hilsen