Brev:
Tv kørende i baggrunden
23. februar 2017
Alder:
10 mdr.
Tv kørende i baggrunden
Hej Igen Helen
Jeg vil gerne vide hvor meget det at have TV kørende mens barnet er vågent, om det er optimalt?
Herhjemme har vi lavet en regel om at tv først bliver tændt efter aftensmad, men i weekender kan det godt stå og køre formiddag og eftermiddag eks, med fodbold mens vi hygger med ham.
Min bekymring går lidt på hvad balancen er indenfor dette TV og om tilstedeværelse pludselig bliver fjernet ved det eks, kører i baggrunden?
Ydermere hvad betyder det for ham hvis vi nu ser nyheder mens vi hygger på gulvet en halv time før han skal i seng?
Med venlig hilsen