Brev:
Opdragelse - 7 mdr.
8. december 2016
Alder:
7 mdr.
Opdragelse - 7 mdr.
Hej Helen
Jeg har en søn på 7 mdr.
Jeg har et spm til opdragelse ift hvornår det virker, hvis man kan formulere det sådan.
Et eksempel er at min dreng leger med maden, smider den på gulvet osv. Jeg er ikke fan af mad på gulvet og leg generelt med mad, men forstår at min dreng er et sted hvor det er nødvendigt at udforske.
Hvornår skal jeg sætte ind så han ikke som eks. 3 årig tror at det iorden at lege med maden?
Med venlig hilsen