Brev:
Milliliter MME (fortsættelse)
28. marts 2023
Alder:
4 mdr.
Milliliter MME (fortsættelse)
Hej Helen,
Tak for dit hurtige svar.
Hun får naturligvis flaske kl. 23 og igen mellem 03-04. Det fik jeg ikke lige med. Selvfølgelig en væsentlig pointe. Hun melder sig selv til måltiderne. Vågner og er meget sulten efter lurene.
Vi har ikke fået hende vejet siden januar af vores SP, men hun vokser fint ud af sit tøj og får flere og flere hager. Så det tænker jeg må være tegn på vægtøgning. Vores SP kommer d. 24/04, og jeg har haft hende med på vægten selv, hvor jeg kan studse mig frem til at hun vejer omkring 6 kg.
Hun har afføring flere gange om dagen. Stort set efter hver lur / under flaske. Hun har tunge bleer, og vi kan godt få en masse smil frem.
Dog døjer hun voldsomt med gylp / refluks, og du har tidligere rådet os til andre spisestillinger m.m., hvilket vi gør. Hun får stortset kun mad siddende, på nær om natten, hvor hun får den liggende på hendes kilepude. Det fungerer fint.
Vores dag ser stortset ud som du anbefaler, så det giver mig da ro på.
Hun bliver ofte irritabel på flasken - hun bliver urolig, trods hun har bøvset af. Hun gylper meget bagefter, og vi har prøvet ny mme efter din anbefaling, og jeg tænker vi stadig må afvente den egentlige effekt. Hun er nemlig ret pylret og irriteret den første halve times tid efter flaske. Hvis vi stadig ikke oplever effekt, så har vi talt om at prøve Johannesbrødkernemel.
Hun vil gerne puttes til lur og hun sover også dybt og roligt.
Hun kan rulle fra mave-ryg, tager fat i egne fødder, men pludrer ikke særlig meget, men det tænker vi nok kommer.
Venlig hilsen,
Sabrina