Brev:
Milliliter MME
28. marts 2023
Alder:
4 mdr.
Milliliter MME
Hej Helen,
Jeg har erhvervet mig din bog om børn og mad. Super informativ og lækkert layout!
Min pige spiser udelukkende kun MME nu. Jeg ammer ikke om natten mere.
Hun vil kun spise ml. 60 - 120 ml pr gang. Og det gør mig i tvivl om hun får nok. Hun får tilbudt på følgende (cirka) tidspunkter:
Tidlig morgen kl. 05:30
Igen inden lur kl. 09:00
Efter formiddagslur
Inden eftermiddagslur (spiser sjældent noget)
Efter eftermiddagslur
Og igen om aftenen ved en 20-21 tiden
Lurene om eftermiddagen er meget sporadiske. Derfor er der intet tidspunkt på.
Hvad tænker du?
Kærlig hilsen
Sabrina