Brev:
Start på grød - 4 mdr.
20. marts 2023
Alder:
4 mdr.
Start på grød - 4 mdr.
Kære Helen,
Tak for din hjælp med MME. Vi er ved at tage skridtet til et nyt mærke.
Vi vil inden for de næste par uger starte så småt med grød / mos.
Jeg aner dog absolut ingenting om dette, så hvordan ville du starte op på det?
God mandag
Mange hilsner
Sabrina