Brev:
Skift af MME
7. marts 2023
Alder:
3 mdr.
Skift af MME
Kære Helen,
Så er det mig igen, men vi skal jo have noget ud af abonnementet 😄
Vi giver lige nu MME 3 gange om dagen. Jeg har en del pollen og enkelte fødevarer allergier, derfor får hun Nutrimegen. Den er dog ret dyr, da vi ikke får den på recept.
Kan du anbefale at skifte mærke til noget billigere? Fx syrnet allomin?
Med venlig hilsen
Sabrina