Brev:
Letmælk - 12 mdr.
22. februar 2023
Alder:
12 mdr.
Letmælk - 12 mdr.
Hej Helen
Jeg er lige stoppet med at amme, og min datter skal derfor til at have letmælk at drikke i stedet. Lige nu er vi startet ud med en halv deciliter, men skal jo op på de 350 ml. Jeg synes bare du skriver i din bog, at hun kun må få 100 ml.
Men hvornår går vi op, så hun ikke får for lidt uden modermælken.
Med venlig hilsen
Mette