Brev:
Kost - overgang
8. december 2022
Alder:
5 mdr.
Kost - overgang
Kære Helen.
Vi har nu i ca 4-5 uger introduceret vores søn for grød og mos til aften og det er gået rigtig godt, specielt med grøden.
Vores dreng (5,5 mdr) er utrolig interesseret ved bordet og når han sidder på
Vores skød prøver han at få fat i alt hvad han kan komme til at service og mad.
Jeg kunne godt tænke mig at introducere ham for mere en grød og mos, noget han kan sidde og mærke, røre og smage, men jeg er usikker på hvornår jeg skal igang.
Jeg synes han signalere at han er interesseret i mere og “vil selv”. Vores første dreng kastede jeg mig bare ud i det med stor succes, men denne gang er jeg underligt nok mere usikker…. Vores dreng kan endnu ikke sidde selv, skal jeg have det med i overvejelserne ift ovenstående.
Jeg er sikker på, at du kan bidrage med nogle gode råd og overvejelser.
Venlig hilsen
Mette