Brev:
Overgang til flaske - 4 mdr.
22. oktober 2022
Alder:
4 mdr.
Overgang til flaske - 4 mdr.
Hej Helen.
Jeg vil så småt gerne begynde at introducere MME for min dreng. Jeg har tidligere givet ham flaske i enkeltstående presset situationer, men han er nu begyndt at afvise. Når han får flasken i munden rynker han på næsen og spytter mælken ud, som om han ikke kan lide det han smager.
Jeg har forsøgt med MAM flaske og Philips AVENT flaske. Han bruger BIBS sutter.
Derudover har jeg forsøgt med Nan MME og Arlas MME.
Har du nogle gode råd til hvordan vi stille og roligt begynder at i introducere flaske og har du nogle overvejelser ift valg af flaske og MME?
Med venlig hilsen
Mette