Brev:
Introduktion af grød mv.
5. september 2022
Alder:
5 mdr.
Introduktion af grød mv.
Hej Helen
Vi har skrevet før og skriver nu igen, dog med nyt spørgsmål.
Vores datter er nu 5,5 måned og vi har derfor introduceret hende til grød for omkring 3 uger siden. Hun får MME udover grød.
Uanset hvilken grød vi introducerer hende for, viser hun ikke interesse for at spise det. Det er uanset om der er frugtmos eller grønsagsmos på toppen. Hun virkede begejstret for det de første par gange, men har derefter mistet interessen. Vi har tilbudt hende grød hver dag i 3 ugers tid.
Har du nogen råd til hvordan vi kan øge hendes interesse?
I sidste svar du gav, anbefalede du at vi skulle købe den nyeste version (2021) af din madbog. Vi kan dog kun finde en version tilbage fra 2018. Hvor kan vi købe den nyeste version?
Bedste hilsner fra os :-)