Brev:
Er baby klar til grød?
27. august 2022
Alder:
4 mdr.
Er baby klar til grød?
Kære Helen,
I dag har jeg forsøgt at give min 4 1/2 mdr. datter grød for første gang efter opfordring fra SP. Jeg troede hun var klar da hun længe har fulgt meget nysgerrigt med hver gang jeg spiste. Men det blev ikke som jeg havde håbet på.
Hun græd rigtig meget lige så snart jeg nærmede mig med skeen (blød silikone ske) og også da jeg forsigtigt puttede lidt grød (m. hirse og majs) i hendes mund. Har jeg misfortolket signalerne og bør jeg vente lidt endnu med at tilbyde grød eller er det en normal reaktion?
Med venlig hilsen
Danah