Brev:
Jern tilskud?
27. august 2022
Alder:
9 mdr.
Jern tilskud?
Hej Helen :-)
Tusind tak for svar og gode inputs i tidligere spørgsmål:-D
Min dreng på næsten 9 måneder har nægtet sin flaske den sidste 1,5 måned og du forslog drikkedunk for at kunne prøve at dække hans væskebehov og det har hjulpet jeg kan få mere vand i ham end hvis han kun drikker af kop :-)
På heldige dage kan jeg få 100ml -150ml i ham når han sover (som drømme flaske) men det er langt fra hver dag så kommer jo selvfølgelig mme i det han spiser hvor det er muligt at til sætte det :-) burde jeg give ham jern tilskud nu han ikke får sine 400ml mme i døgnet?
Og sidste dilemma :-) vi døjer lidt med hård mave - han laver ble hver dag og nogle gange flere gange om dagen men det er knoldet :-( dog plager det ham ikke - men tænker du at det er fordi han stadigvæk ikke får indtaget nok væske eller fordi han nærmest kun er på fast kost?
Hilsen mor til flaske hadende barn :-D