Brev:
9 måneder - er det en okay rutine i løbet af dagen?
9. august 2022
Alder:
9 mdr.
9 måneder - er det en okay rutine i løbet af dagen?
Hej Helen
Jeg skal snart starte på arbejde igen, og derfor skal min mand overtage pasningen af vores datter (som først skal starte i vuggestue til december pga. pladsmangel i kommunen). Og indimellem kommer hendes farmor/farfar til at passe hende indtil jeg kommer hjem (min mand arbejder aftenvagter, så det drejer sig ikke om særlig mange timer). Anysways tilbage til mit spørgsmål.
Lige nu er vores rytme sådan her:
06:00 - vågner
07:00 - spiser morgenmad
09:00 - spiser en halvbolle med ost og frugt i hånden
09:30 - dagens første lur
11:00 - vågner og spiser herefter frokost
14:30 - bliver ammet og sover dagens anden lur
16:00 - mellemmåltid
18:00 - aftensmad (spiser det samme som os)
19:00 - ammes og puttes til natten
Jeg skal jo snart starte på arbejde, og derfor er vi nødt til at fjerne amningen, og jeg er i tvivl om vi skal tilbyde noget i stedet for: en flaske, en halvbolle mm?. Vi erstattede amningen ved dagens første lur med en halv bolle og det fungerede bare super godt - hvad ville du anbefale vi gjorde?
Og vil det give mening at tilbyde hende bryst om morgenen inden morgenmaden, når jeg skal starte på arbejde, for at sikre os at hun får mælk nok?
Og ser rytmen alderssvarende ud? Hun kan ikke være vågen meget mere end 3,5 time uden at blive pylret.
De bedste hilsner,
Moren, som faktisk ikke har lyst til at starte på arbejde igen ;-)