Brev:
Vælger flaske fra
15. juli 2022
Alder:
7 mdr.
Vælger flaske fra
Hej Helen :-)
- tak for en god brevkasse
Jeg skiver da min søn på snart 7,5 måned er kommet rigtig godt igang med skemad og faktisk også er starter i dagpleje for 14 dage siden hvilket går rigtig godt dog er han siden vi startede skemad sådan for alvor virkelig begyndt at sige nej til flaske og nu på et niveau der gør mig bekymret øv øv :(
Fx i dag har set således ud:
05.00 - flaske (130ml) (nogle dage vågnet han ikke efter denne her og så er jeg heldig at han tager en flaske kl 8)
06.30 - Grød + vand af kop
08.00 - Lur ( tilbydes flaske - men siger fra i dag)
10.00-10.30 - skemad + vand af kop
12.00 - Lur ( tilbydes flaske - tog kun 30ml)
14.00 - ( tilbydes flaske hvis der ikke er drukket en “god” flaske kl 12.00) ellers lidt gnave frugt + vand af kop
15.30-16.00 (puttes til lur hvis middagsluren ikke er en lang lur og tilbydes flaske) (siger fra)
17.30-17.45 - Aftensmad + vand af kop
19.30 - Godnat + flaske (siger fra)
21.00 (giver drømme flaske i desperation :-D tog 100ml)
23.00 (giver drømme flaske igen) (160ml)
Jeg giver drømme flaske lidt i desperation for at få noget væske i ham nogle gange synes jeg det ville være nemmere at amme så man ikke gik “så meget op” i ml..
Jeg tænker jo det er fint at han er begyndt selv at sige fra jeg tænker jo bare at han siger nej til flaske lidt for meget i forhold til væske indtag??
Håber du har nogle tanker du vil dele med mig :-)
Hilsener herfra