Brev:
Komælk - 12 mdr.
5. juli 2022
Alder:
12 mdr.
Komælk - 12 mdr.
Hej Helen :)
Hvordan er det med opstart på komælk?
Loui fylder 1 år i morgen, og så ved jeg at han må begynde at få komælk.
Han fået én flaske med MME i døgnet om aftenen inden han skal sove. Dage hvor det er varmt får han også i løbet af dagen for, at sikre nok væske. Ellers får han vand.
Så vidt jeg husker er det sødmælk han skal starte med. Men skal vi forsøge at blande det op i MME eller hvordan laver vi bedst muligt overgangen? :)
Venlig hilsen
Hanne