Brev:
D-vitamin og jerntilskud
13. juni 2022
Alder:
6 mdr.
D-vitamin og jerntilskud
Hej Helen
Vil du ikke være sød lige at opdatere mig på retningslinjerne for d-vitamin og jerntilskud.
Min dreng er knap 6 måneder, og min søster har en pige på 2 år - og vi har diskuteret det i weekenden - så vil du ikke gøre mig lidt klogere...:)
Tak,
Mille