Brev:
7 mdr. vil ikke spise?! ;-(
28. maj 2022
Alder:
7 mdr.
7 mdr. vil ikke spise?! ;-(
Kære Helen
Vi var ellers kommet ind i en virkelig god rutine med søvn og mad, men så blev vores lille pige syg med en ordentlig omgang virus og meget meget høj feber. Vi måtte på hospitalet med hende og flere gange til egen læge. Hun er heldigvis rask igen, men nu vil hun sørme ikke spise skemad. Jeg giver hende altid noget i hånden til at starte med (agurkring mm.), og hun er også god til at drikke vand. Det skal dog nævnes at hun hverken ville spise eller drikke (vand eller MM) imens hun var syg, men vi fik dog lokket lidt i hende.
Jeg er i tvivl om hendes pludselige spisestop kun handler om sygdom eller om det kunne handle om andet? Vi kan godt lokke maden ind i munden på hende, men hun vil ikke sluge det. Så lige pt. får hun kun vand og bryst (hvilket selvfølgelig også går udover hendes søvn og aktivitetsniveau).
Mange hilsner,
Den bekymret mor