Brev:
Mme 2 eller 3
27. april 2022
Alder:
8 mdr.
Mme 2 eller 3
Kære Helen
Min søn på 8 måneder får mme nan sensilac 2. Han er ret småtspisende og kræsen, så det flyder ikke ind med almindelig mad ved siden. Jeg har set at Arla baby and me organic har en mme nr. 3, men det har sensilac tilsynelandende ikke.
Er det ok at fortsætte med nan sensilac 2 indtil han fylder 12 måneder eller skal jeg skifte over til baby and me organic nr. 3?
Jeg ville egentlig helst give ham økologisk mme, men har også fået af vide af egen Sp, at der kan være fordele ved at bruge de nyeste produkter på markedet som F.eks. Sensilac 2 fordi det produkt indeholder den nyeste forskning indenfor ernæring.
Pt. Giver jeg ham faktisk af og til en dåse med nr. 1, netop fordi han er småtspisende.
Jeg ser frem til at høre dine tanker.
Bedste hilsner
Christina