Mme 2 eller 3

27. april 2022

Alder:
8 mdr.

Mme 2 eller 3

Kære Helen

Min søn på 8 måneder får mme nan sensilac 2. Han er ret småtspisende og kræsen, så det flyder ikke ind med almindelig mad ved siden. Jeg har set at Arla baby and me organic har en mme nr. 3, men det har sensilac tilsynelandende ikke.

Er det ok at fortsætte med nan sensilac 2 indtil han fylder 12 måneder eller skal jeg skifte over til baby and me organic nr. 3?

Jeg ville egentlig helst give ham økologisk mme, men har også fået af vide af egen Sp, at der kan være fordele ved at bruge de nyeste produkter på markedet som F.eks. Sensilac 2 fordi det produkt indeholder den nyeste forskning indenfor ernæring.

Pt. Giver jeg ham faktisk af og til en dåse med nr. 1, netop fordi han er småtspisende.

Jeg ser frem til at høre dine tanker.

Bedste hilsner
Christina

Læs Helens svar »

Annonce

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Min pige vil ikke spise

Hej Helen! Så er det blevet min tur til at skrive til dig:) Min pige, som...

Yoghurt produkter til baby

Kære Helen Vi er flere i mødregruppen, som er meget glade for de forskellige...

Dårlig søvn og stop af amning

Hej Helen. Nu har jeg endelig fået taget mig mod og tiden til at skirve til...

At sove igennem

Hej Helen Min søn er nu blevet 6 måneder og jeg tænker, at det derfor er...

Aftensmad og natteroderi

Kære Helen. Tak for dine tidligere råd og vejledning. Jeg kunne godt bruge...

Annonce

Viden om børn:

Leg

For det lille barn er leg meget vigtigt, da det er igennem leg, at barnet udforsker verden og dermed udvikler sig. Og I begyndelsen er I forældre det bedste legetøj, og jeres barn vil elske jeres mimik, lyde og berøring.

Jeres barn har stor glæde af, at I tumler, triller, hjælper barnet med at cykle med benene, danser med barnet i armene... Ligesom jeres barn har brug for at mærke jer tæt på, ligge hud-mod-hud, blive kysset, krammet, kærtegnet og sunget for.

I takt...

Læs mere i Babylex

Arp

Arp er betegnelsen for nogle gulbrune skæl, som mange børn får i hovedbunden, på panden eller i øjenbrynene. Det er døde hudceller som bliver afstødt. Det smitter ikke og det har intet med hygiejne at gøre.

Arp i hovedbunden kan fjernes ved hjælp af en lusekam. Du kan med fordel massere lidt uparfumeret babyolie ind i barnets hovedbund. En let massage stimulerer blodcirkulationen i hovedbunden, hvilket er godt både for forebyggelse og helbredelse af arp.

Evt. arp...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tusind tak for en MEGET god brevkasse, hvad skulle jeg dog gøre uden den.

Mor til dreng knap 6 uger