Brev:
Opfølgende spørgsmål til søvn… eller ikke så meget
16. april 2022
Alder:
10 mdr.
Opfølgende spørgsmål til søvn… eller ikke så meget
Hej igen Helen.
Jeg har lige et opfølgende spørgsmål.
Tusind tak for svar, vi vil give os i kast med dine fine bud og håbe på noget mere netto ro🙏🏼
Vores datter har aldrig drukket særlig store mængder af modermælkserstatning pr. Gang. Vi har haft Sundhedsplejeske inde over hele vejen igennem og “accepteret” at hun er en småt spiser så min spørgsmål går på: nu hvor jeg skal fjerne flasken til lurene, skal jeg så nedtrappe lige så stille? Og over hvor mange dage?
Hun får 120 ml til formiddag med movicol
Og 140-150 ml til eftermiddag
Og bliver tilbudt 150 til aften men drikker sjældent det hele ( ca. 90-110 vil jeg skyde på.)
Især når hun har fået aftengrød drikker hun meget lidt.
Og ville vi skulle give jerntilskud?
Rigtig god påske 😊