Brev:
Kan man fryse købt frugtmos?
16. januar 2022
Alder:
4 mdr.
Kan man fryse købt frugtmos?
Kære Helen
Vi er så småt begyndt på at prøve skemad og af samme grund ryger der meget lidt ned hver gang :)
Nogle gange laver jeg selv frugtmos, men det er ikke altid jeg når det og jeg har derfor lidt købe mos stående. Det kan maks holde sig 24 timer efter åbning men min søn kan slet ikke spise sådan et helt glas. Det har ikke været muligt for mig at finde ud af om købe frugtmos på glas kan nedfryses i små potioner - kan du hjælpe?
Bedste hilsner
Christina