Brev:
Må man fryse modermælkserstatningspulver
1. januar 2022
Alder:
4 mdr.
Må man fryse modermælkserstatningspulver
Hej Helen.
Vi giver vores søn NAN Sensilac, men det kan kun holde sig i 3 uger. Jeg har læst, at man kan forlænge holdbarheden ved at fryse det ned. Kan du bekræfte dette?
Hilsen
Christina