Brev:
Får han nok mælk? - 9 mdr.
1. oktober 2019
Alder:
9 mdr.
Får han nok mælk? - 9 mdr.
Hej Helen.
Tak for en god brevkasse, som jeg endnu en gang vil benytte mig af.
Min søn er nu blevet 9 måneder . Jeg har ammet indtil for en måned siden hvor jeg ikke havde mere mælk og gik over til flaske. Han har fået 3 flasker som har ligget før middagslur, aften og sen aften eller i løbet af natten.
Nu er han begyndt at afvise flasken inden middagslur. Det er i for sig fint idet han jo stille og roligt skal trappes ud af flaskerne, men mit spørgsmål er om han får dækket sit mælkebehov med kun 2 flasker i døgnet når han ikke er ældre?
Jeg laver altid havregrød eller øllebrød tilsat mme til morgenmad og laver jeg grønsagsmos kun til ham er det også altid med mme.
Han har drukket en smule vand inden middagslur de sidste par dage og falder fint i søvn, men er i tvivl om det er nok. Han har generalt en stor appetit og spiser godt til alle måltider.
På forhånd tak.
Venlig hilsen L.