Brev:
Familiemad til småbørn
22. juli 2010
Alder:
8 mdr.
Familiemad til småbørn
Hej Helen.
Tak for dit svar om min datter der afviser skeen. I forhold til de forslag du kommer med vil jeg gerne vide om jeg skal tilberede familiemaden anderledes end normalt? Jeg tænker især på salt og øvrige krydderier? Hvad med overfladen på frikadeller eksempelvis - de er jo typisk stegt?
Mht den bolle med smør - skal det være nogen speciel bolle og skal smører være uden salt?
Derudover er jeg lidt bekymret for at hun får noget galt i halsen. Men jeg ved jo godt at hun skal lære det. Hun er allerede rimelig god, men er der nogle tricks?
På forhånd tak.
Venligst prinsessens mor
V