Brev:
Kildevand til 4 mdr gammel baby
9. marts 2011
Alder:
4 mdr.
Kildevand til 4 mdr gammel baby
Kære Helen
Et hurtigt spørgsmål: må baby på 4½ mdr godt få ukogt kildevand? Eller skal det koges lige som vand fra hanen? Det er fordi vi skal ud at rejse og hun skal have mme mens hun bliver passet. Der drikkes normalt ikke af vandet fra vandhanen, der hvor vi skal på ferie, så det vil jeg undgå at bruge.
Venlig hilsen
Mor