Brev:
Frugt i stykker og morgenmad
18. februar 2008
Alder:
8 mdr.
Frugt i stykker og morgenmad
Hej Helen!
Har haft stor glæde af dine tidligere svar :)
Mit spørgsmål går på hvornår kan min datter spise et stykke æble? Hun har endnu ikke nogen tænder.
Når hun får lov til at sidde med et stykke, får hun af og til bidt noget af, selvom man ikke lige regner med det. Men så sidder hun og tykker i lang tid på det, uden at der sker mere. Skal jeg være bekymret eller hva? Til sidst tager jeg det ud af munden på hende.
Orv forresten lige et tillægs spørgsmål om noget helt andet ... har du nogle gode morgenmadsforslag?? Katrine kan ikke lide hjemmelavet havregrød ... og ellers er det moderens opskrift hun ikke kan lide :)
Mange hilsner fra
Pernille