Brev:
Jern?
23. december 2007
Alder:
8 mdr.
Jern?
Hej
Min søn får mme, og har hidtil fået sit jernbehov opfyldt ved dette... Men efterhånden vil han ikke rigtig have mere mme. Han får tilbudt det 4 gange om dagen, men spiser max 50- 100 ml. dvs at der er dage, hvor han ikke de 400 ml.
Jeg har også prøvet, at tilbyde det færre gange, men samme resultat. Jeg har købt jerndråber, men jeg er lidt nervøs ved, at han måske får for meget jern? Han spiser gerne grønsager, og jeg er opmærksom på, at det er de "grønne" han får flest af. Jeg giver ham ærtemos og eller avocado på rugbrød- er der også jern i dem?
Han er ikke synderlig vild med kød, men vi prøver til. Jeg har endnu ikke gvet ham jerndråberne, jeg prøver at få de 400 ml. i ham om dagen, men han har ikke lyst... han får vel ca. 250-350 ml. i døgnet. Det er dejligt lige for trygheden... Han får sødmælk i kop, og spiser også A38 m. frugt, så jeg tænker, at han får hans mælkebehov opfyldt?
På forhånd tak- glædelig jul og godt nytår