Brev:
Hørfrø, sesamfrø, solsikkekerner mv. til baby
8. maj 2023
Alder:
8 mdr.
Hørfrø, sesamfrø, solsikkekerner mv. til baby
Hej Helen
Tak for altid gode svar!
Forleden i mødregruppen kom vi til at tale om forskellige kerner og frø. En af mødrene havde lavet hjemmelavet knækbrød, som indeholdt blandt andet hørfrø, solsikkekerner, græskarkerner, sesamfrø osv. og vi kom til at diskutere, om vores børn måtte spise dette.
Så kan du ikke lige opdatere med hensyn til frø og kerner til baby?
Tak,
Mette