Brev:
Grove meltyper og tørrede frugter
4. januar 2023
Alder:
6 mdr.
Grove meltyper og tørrede frugter
Kære Helen
Lillebror bliver 6 måneder her den 10. januar.
Gisp! ;-) Tiden flyver, og han er en storsmilende, temperamentsfuld lille herre.
Må han få grovere meltyper nu som grød, f.eks. halvgroft rismel eller havremel?
Må han få f.eks. tørrede abrikoser, figner eller dadler i sin frugtmos fra 6 måneder eller allerede nu? Er det godt for ham?
Jeg ville i så fald dampkoge dem sammen med frisk frugt.
Han er meget glad for pære-/sveskemos.
Han vælter rundt i sengen og har svært ved at finde ro for tiden, når han skal sove lur om dagen. Han bakker løs. Han siger blaaah, dada, ahda, dida. Det er så sjovt og kært at lytte til.
Bedste hilsner
Maria Louise