Brev:
Flaske - 6 mdr.
20. september 2022
Alder:
6 mdr.
Flaske - 6 mdr.
Hej Helen.
Vores søn er fyldt 6 måneder.. Og sover dårligt, derfor ville vi gerne give ham flaske, for at se om det kunne ændre noget, han har fået flaske 5 gange i sin levetid.
Men nu vil han ikke tage imod den, vi har prøvet 3 forskelle sutteflaske, forskellige suttehoveder, med mme og med mit eget mælk. Han vil hellere ikke drikke det af kop..
Nogle gode råd?? Jeg vil gerne snart ud bare et par timer uden ham...
Hilsen mor