Brev:
E-numre til baby- og småbørn
18. juni 2022
Alder:
8 mdr.
E-numre til baby- og småbørn
Kære Helen
Tak for din vejledning i forbindelse med min lille drengs overgang til fast føde. Det går bare så godt, og han gør store fremskridt :).
I nogle fødevareprodukter til babyer kan jeg læse, at der er tilsat antioxidanter, f.eks. E300. Jeg undgår normalt fødevarer med e-numre, både til mig selv og til min lille dreng, men antioxidanter lyder umiddelbart ikke så slemt….eller? Er der nogle e-numre, jeg med ro i maven kan give mit barn?
På forhånd tak for svar :)
Bedste hilsner
Lucas mor