Brev:
Skemad og modermælkserstatning
3. maj 2021
Alder:
5 mdr.
Skemad og modermælkserstatning
Hej Helen
Jeg har før skrevet til dig omkring hvordan en rutine for vores 5 mdr søn kunne se ud og hvordan jeg kunne få ham til at sove i barnevognen uden at jeg skulle ud og trille med den.
Jeg vil lige starte med at sige, at det hjalp dit råd vedr trilning af barnevognen. Nu sover han gerne 1 1/2 - 2 timer til formiddag og 1 1/2 time til eftermiddag og en powernap til aften, helt uden bevægelse på barnevognen, det er så dejligt !!
Og det fungerer super godt for os.
Vi begyndte at give ham skemad da han var 4 mdr, fordi han viste interesse.
Vi har dog de seneste 4-5 dage stoppet helt med at give ham skemad, fordi hans brækrefleks gik igang, ligemeget hvad vi har tilbudt ham.
Det gik ellers rigtig godt i starten. Hvordan kan det være det pludselig ændre sig sådan?
Han viser heller ikke interesse mere, når vi andre spiser.
Skal vi vente til han igen viser interesse af sig selv?
Han får man pro HA, kan jeg sagtens fortsætte med det efter han er 6 mdr.
Der findes jo ikke man pro HA 2.
Med venlig hilsen