Brev:
Rugbrød med blendede kerner
30. april 2021
Alder:
11 mdr.
Rugbrød med blendede kerner
Hej Helen
Lige et spørgsmål til rugbrødstype.
Min datter på 11 måneder er ret glad for rugbrød til middagsmad, og har indtil nu spist rugbrød uden kerner (ikke bondebrød, men det mørke af dem 🙂).
Vi er dog begyndt at bage vores eget rugbrød, og vi synes det er ærgerligt, hun ikke får af det. Jeg kan læse, at det ikke er godt, at hun får hele kerner, men hvis vi nu blender kernerne, inden vi putter dem i dejen, er det så ok?
På forhånd tak for svar.
Hilsner herfra