Brev:
Mængde af hoved- og mellemmåltider, samt godnatgrød
26. april 2021
Alder:
8 mdr.
Mængde af hoved- og mellemmåltider, samt godnatgrød
Hej Helen
Hvilke mængde tilbyder man til børn i 9md alderen?
Måske du kan give et eksempel på mængden på et hovedmåltid og mellemmåltid, synes det er super svært.
Vores piger er godt i stand, og de skal selvfølgelig have alt det de har brug for - men kunne være fedt at have lidt størrelsesorden vi kunne navigere efter:-)
Du anbefaler ofte godnat grød, vi tænker os at prøve det herhjemme, det bliver spændende:-)
Er det bare en havregrød, eller hvad anbefaler du?
Umiddelbart lyder det af meget mad/flasker, især sidst på dagen. Men måske er det bare fordi man ikke lige selv tænker over hvor meget man selv spiser, eller bør spise i løbet af en dag.
Hvilke en mængde ville du anbefale man tilbyde til godnatgrøden? Og hvordan ser dagen måltidmængder ud i gennemsnit, håber du kan guide lidt, så vi ved hvor meget vi som udgangspunkt kan gå efter:-)
Med venlig hilsen
Nora & Ellas forældre