Brev:
Hvad kan de kløjs i?
21. januar 2021
Alder:
7 mdr.
Hvad kan de kløjs i?
Hej Helen
Så kommer der endnu et spørgsmål 😁
Vil høre ca hvor stort babys spiserør er? Kan vi tilbyde hele kogte ærter, majs, blåbær, ris eller lignende eller er noget af det for stort og kan sætte sig fast i spiserøret?
Og er det for tidligt f.eks at tilbyde kogte pastaskruer, ift kvælningsrisiko. Selvfølgelig under fuld opsyn.
Med venlig hilsen
Sofie