Brev:
Modermælkserstatning - 11 mdr.
12. januar 2021
Alder:
11 mdr.
Modermælkserstatning - 11 mdr.
Hej Helen
Jeg har lige et spørgsmål til modermælkserstatning. Min søn på 11 måneder har aldrig været særlig glad for sutteflaske, eller modermælkserstatning som jeg også tidligere har skrevet om.
Han får 1 flaske om natten, hvor han drikker 90-160 ml. Det svinger meget. Derudover får han MME i sin havregrød om morgenen, og godnatgrød inden sengetid. Han får MME i kop 2 gange dagligt.
Hvor meget skal han have ift. hans alder? Han spiser godt og drikker godt med vand, men er nu også begyndt at afvise hans grød, hvilket jeg tror er på grund af smagen af MME. Jeg har hvertfaldt i dag prøvet at lave den på helt almindelig komælk, også spiste han pludseligt med glæde.
Hvor lang tid skal vi blive ved med at give ham modermælkserstatning? Han spiser godt og vokser som han skal.
Hilsen Julie