Brev:
Frysemad - 7 mdr.
11. januar 2021
Alder:
7 mdr.
Frysemad - 7 mdr.
Hej Helen.
Tak for svar på mine tidligere spørgsmål 😁
Jeg har et spørgsmål omkring nedfrysning af mos.
Må man godt koge frossent frugt og grønt og mose det og så fryse det ned igen eller må det ikke fryses igen når det har været kogt?
Med venlig hilsen
Mor til et madøre