Brev:
Vedrørende færdigkøbte produkter
4. januar 2021
Alder:
6 mdr.
Vedrørende færdigkøbte produkter
Hej Helen.
Jeg har en dreng på snart 7 måneder, og jeg ville høre hvor striks man skal være mht mælkeprodukter og salt i maden. F.eks købefrikadeller med skummetmælkspulver eller vallepulver eller f.eks salt i medister eller lignende?
Er det no-go eller har det ingen betydning?
Hilsen