Brev:
Vil nu kun spise selv
25. december 2020
Alder:
9 mdr.
Vil nu kun spise selv
Hej Helen.
Nu har jeg brug for din hjælp igen 😊
Vores datter er ved at få 4 tænder på samme tid, og hun har siden de første tænder lavede ballade, skulle nødes meget for at få til at spise. Men det er ikke det største problem. Problemet er nu at, hun fra den ene dag til den anden pludselig kun vil spise selv. Hun lukker munden for mig og far, når vi vil give hende. Det er jo ikke meget der kommer ind, når hun kun selv vil, og når hun endelig åbner munden for os, spytter hun det ud igen og føre selv op til munden.
Udover det, så er det blevet rigtig svært at få flasker i hende. Jeg plejer at tilbyde sovende, da hun ikke vil have vågent (dog har vi kunne få lov at give kold mme i tudekop, men så skal hun virkelig også være sulten). Det virker ikke som om hun er sulten når jeg tilbyder, hun spiser tit kun 30 ml. Og afviser og tit er jeg oppe på at have tilbudt 5 - 7 gange indenfor kort tid, og jeg ender med at sidde oppe og vente på hun kan tilbydes. Jeg er ved at være en træt mor, og jeg syntes snart det er at presse hende.
Jeg håber du kan dele lidt erfaring og tanker med mig.
Med venlig hilsen
Mor