Brev:
Julemad
18. december 2020
Alder:
6 mdr.
Julemad
Hej Helen.
Jeg har en dreng på 6 måneder der har fået grød siden han var 4 mdr.
Vil høre hvad for noget julemad han må få? Altså selvfølgelig kartofler og blendet kød, men må jeg f.eks skære en stor luns flæskesteg eller and han kan sidde og gnave i eller er det for farligt (altså kan han få bidt stykker af og kløjs i det) og må han godt få lidt brun sovs i kartoffelmosen?
Og en anden ting - hvor meget/lidt vand skal en på 6 mdr minimum og maximum have.
Med venlig hilsen
Sofie