Brev:
Gripe Water
12. december 2020
Alder:
2 mdr.
Gripe Water
Hej Helen
Min søn lider af mavekneb, og jeg har hørt om et engelsk produkt, som hedder Gripe Water, nogle mener kan hjælpe. Men jeg har ikke turdet give ham det, da jeg ikke ved så meget om det.
Hvad er din holdning til Gripe Water?
Kærlig hilsen
Caroline