Brev:
Te til baby
10. november 2020
Alder:
11 mdr.
Te til baby
Hej Helen
Bare et kort spørgsmål denne gang:
Min dreng på 11 måneder er blevet forkølet, og jeg vil derfor spørge om det er okay at give ham lidt lun te af en kop? Jeg er selv tedrikker...
Tak,
Helle