Brev:
8 mdr - dagsrytme med mad og flaske
1. november 2020
Alder:
8 mdr.
8 mdr - dagsrytme med mad og flaske
Hej Helen
Min datter er snart 8 mdr og får flaske. Jeg har brug for lidt hjælp til en dagsrytme med mad og flaske. Altså hvor meget jeg skal hive hende og hvilken flaske er den næste der skal droppes og hvornår. Hun er glad og tilfreds, leger og spiser virkelig godt. Der går ikke lang tid før hun kravler.
Min udfordring pt. er hendes søvn. Hun vågner som regel 04.30 og får en flaske men tager laaaang tid om at falde i søvn igen (dog glad, pludre, leger, og tumbler rundt i egen seng)og er som regel helt vågen og klar til dagen mellem kl. 5-6. Jeg lader hende ligge i sengen (Hun snakker og hygger sig) så vi står op mellem kl. 6-630. Herefter grød og vand, oh flaske inden lur. kl. 09.00 da hun virkelig er træt og jeg prøver at strække luren. Sommetider sover hun før kl. 09.00. Luren kan variere mellem 1-2,5 time.
Frokost når hun står op, mos og rugbrødshapser, vand. Lidt senere lidt frugt eller grønt at tygge på.
Flaske og eftermiddagslur ca 2,5 time efter hun er vågnet.
Sidst på dagen grød med frugt oven på og vand.
Ca. 17.30 aftensmad mos og kød.
18.15 flaske og puttes til natten mellem kl. 18.30-19 da hun virkelig er træt. Røde kinder, og finder ikke tilfredshed i noget. (hun falder i søvn i egen seng hvor vi går ind og hun og det finder hun sig fint i).
Herefter kan hun sove til midnat, sommetider til kl. 02.00 eller helt til. 04.30 hvor hun så får en flaske.
Håber du kan hjælpe med en ‘køreplan’ til dagen.
Venlig hilsen
Trine